Wij ontzorgen u met de aanpak voor uw organisatie. Wij treden voor u op als ‘single-point-of-contact’. Vervolgens zullen wij in goed overleg de juiste expertise inschakelen om op een effectieve en efficiënte manier uw project succesvol op te leveren.

Onderstaand een overzicht van onze dienstverlening

End-to-End Support

  • Communicatie naar doelgroepen
  • Verzorgen van kennissessie(s) voor Service Desk en Lokaal Beheer
  • (Laten) opvoeren van gebruikers in MDM omgeving
  • Af-configureren van hardware (bijv. tablets) waarop MDM omgeving komt te staan
  • Gebruikerstrainingen organiseren (van plannen tot aan uitnodigen)
  • Geven van gebruikerstraining op lokatie
  • Leveren van gebruikersdocumentatie, specifiek voor de organisatie
  • VIP support
  • Break fix
  • Opleveren mutaties t.b.v. CMDB organisatie
  • Telefonisch support desk voor bepaald aantal afgesproken/bepaalde/overeengekomen periode
  • Lokaal support desk voor de afgesproken/bepaalde/overeengekomen periode

Trainingen

  • Opfriscursus – groepstraining
  • Opfriscursus – individueel
  • Opfriscursus – groepstraining aan service desk medewerkers
  • Training voor nieuwe gebruikers – groepsgewijs en/of individueel
  • Training gebruik nieuwe apps – groepstraining
  • Training gebruik nieuwe apps – individueel
  • Training gebruik nieuwe apps – groepstraining aan service desk medewerkers

Gebruikersinformatie

  •      Maken van gebruikershandleidingen
  •      Maken van instructievideo’s

Support

  • On site support desk
  • Telefonisch support desk
  • VIP Support
  • Break fix